LIPERIN JHL 296 RY

TAVOITE

Liperin JHL 296 tarjoaa jäsenilleen edunvalvontaa, luottamusmiehen tuen ja yhteisiä vapaa-ajan tapahtumia.

Yhdessä voimme työpaikan hyvinvointiin.
Tervetuloa mukaan toimintaan!

Ammattiliitto JHL - tähtiammattilaisten liitto

LIITY JÄSENEKSI

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee,
jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi
kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös
monia jäsenetuja käyttöösi.

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa.
 Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäseneksi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.

Pääluottamusmies Merja Kerkkänen tavattavissa tiistaisin ja torstaisin Tehtaantie 8, 80400 Ylämylly.

Ota etukäteen yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse 040 6722106, kerkkanenmerja@gmail.com

YHDISTYKSEN JÄSENEDUT

Uintikerrat
Vuonna 2024 Liperin JHL 296 tarjoaa jäsenilleen 10 uintikertaa Liprakkaan, Vesikkoon tai Rantakylän uimahalliin.

Näistä kolmesta voit valita yhden paikan, jossa käytät ilmaiset uintikertasi. Ota JHL:n jäsenkortti mukaan. Jos haluat uintikerrat Liprakkaan, ole yhteydessä Airi Simoseen puh. 050 3103265.

Kesäteatteri
Kesällä 2024 yhdistys tarjoaa jäsenilleen yhden lipun Roukalahden kesäteatterin esitykseen, JHL:n jäsenkorttia näyttämällä. Edun voi käyttää vain kerran ja ostaessa lipun paikanpäältä.

Lisätietoja voit kysellä hallituksen jäseniltä!

JHL SOMESSA:

Facebook   |  Instagram  |  Twitter  |  YouTube